Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Γιατί έφτιαξα το blog (όλη η αλήθεια) :)

Η αλήθεια είναι ότι μου πήρε αρκετή ώρα για να γράψω αυτό το κείμενο. Ήθελα να είμαι πάνω από όλα κατανοητή και ειλικρινής.
Το blog το ξεκίνησα επειδή αγαπώ ό,τι έχει να κάνει με τo γραπτό λόγο και την ανταλλαγή ιδεών. Ούσα συντάκτρια σε πατρινή εφημερίδα, ασχολούμαι με πιο βαρύγδουπα θέματα και ειδήσεις. Σαφώς όμως και δεν είμαι μόνο αυτό. Είμαι σαν όλες εσάς που όταν βρίσκεται με κοριτσοπαρέα συζητά με τις ώρες για καλλυντικά και διατροφικά tips. Δηλαδή, all time classic αξίες.

Άρα λοιπόν είπα να μοιραστώ όποια εμπειρία έχω με εσάς και εσείς με εμένα διότι ειδική δεν είμαι. Κι εγώ μαθαίνω μέσα από εσάς. Όλα τα θέματα που έχω αναλύσει μέχρι στιγμής στο blog είναι από προσωπική εμπειρία και σε καμία περίπτωση η παρουσίαση των διάφορων προϊόντων δεν ταυτίζεται με διαφήμιση.
Θα μπορούσα να ασχοληθώ με blog διαφορετικής θεματολογίας (να το παίξω και λίγο έξυπνη και μορφωμένη και σνομπ και... και... και...) αλλά δεν θα με ευχαριστούσε. Είπα να συμφιλιωθώ με τη γυναικεία μου φύση και αυτό το blog πραγματικά με ξεκουράζει και μου φτιάχνει τη διάθεση. Ας πούμε ότι είναι ένα είδος δωρέαν ψυχοθεραπείας. ^__^
Επίσης, επειδή παρακολουθώ τα blogs άλλων κοριτσιών που δεν ζουν στην Πάτρα -και είναι αρκετές- ήθελα να γίνω κι εγώ μέρος αυτής της ωραίας ομάδας των bloggers αλλά να καταθέτω την πατρινή εκδοχή. Ομολογουμένως, είναι πολλές οι φορές που είδα προϊόν ομορφιάς ή κάτι ανάλογο σε αθηναϊκό blog και να αναρωτιέμαι αν υπάρχει στη δική μας πόλη ή αν πρέπει να ξενιτευτώ για να το αγοράσω.  Εξάλλου, στην Πάτρα φημιζόμαστε για την αγάπη και λατρεία που έχουμε για τον καλλωπισμό και δικαιολογημένα, αφού εμείς εδώ φτιαχνόμαστε ακόμα και για να πετάξουμε τα σκουπίδια.
 
Αυτή είναι σίγουρα δικιά μας!




























































 Επομένως, η δημιουργία αυτού του blog έγινε καθαρά για λόγους προσωπικής ευχαρίστησης.
Ευχαριστώ όλες (και όλους) που έχετε διαβάσει τα θέματά μου (και είστε εξωπραγματικά πολλοί), θα ήθελα όμως να καταθέτετε και τις απόψεις σας ή ό,τι άλλο θέλετε εσείς, να γίνετε μέλη στην ομάδα του blog και σιγά-σιγά να γνωριστούμε καλύτερα.

Καλή εβδομάδα σε όλους

ΥΣ: Όσοι δίνετε εξετάσεις κ.τ.λ., υπομονή! Κάποια στιγμή θα περάσει κι αυτό και θα πάμε διακοπές!

Μέχρι το επόμενο blog, φιλιά πολλά

ΧοΧο













6 σχόλια:

  1. Τελειο ποστ! Χαιρομαι πολυ πολυ που σου αρεσε η ιδεα του μπλογκ! Τα πας περιφημα!Σου δινω ολη την θετικη μου ενεργεια!
    Πολλα φιλιαα!! :**
    fofosfashion.blogspot.gr
    χοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φωτεινή μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα. Εμπνεύστηκα από εσένα και σε ευχαριστώ πολύ-πολύ για τη στήριξή σου. Σου αντάποδίδω τη θετική ενέργεια στο δεκαπλάσιο!
    Φιλιά κι από μένα!!!!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σας βρήκα Ελευθερία μου!!! ^__^

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας